Domènec Fontanet: ”l’assemblea de Compromís celebrada ahir dimecres va decidir per unanimitat la predisposició a entrar en negociacions per a formar part d’un govern de polítiques de canvi encapçalada per Tots i Totes Som Vinaròs per ser la llista més votada. La nostra voluntat és arribar a un acord de governabilitat i estabilitat per als quatre anys d’aquesta legislatura posant per davant els interessos de Vinaròs”.

Des de Compromís Vinaròs també es va fer una valoració positiva dels resultats al municipi passant de 1.146 vots al 2011 als 1.153 vots del 2015, tenint en compte que ha hagut una disminució de la participació respecte a les eleccions anteriors de més d’un punt de percentatge. Això significa que hem pujat en vots i ens mantenim amb dos regidors presents al consistori, superant la davallada de tots els partits amb representació a l’ajuntament fins ara, que han perdut vots i altres com els dos partits majoritaris en regidors. Compromís ha segut l’únic que creix en vots i es consolida com una opció del canvi aportant l’experiència adquirida d’aquestos vuit anys.
També es va valorar molt positivament la pujada espectacular de Tots i Totes Som Vinaròs, que serà, sense cap dubte, el partit que haja de decidir quina composició tindrà l’ajuntament. Per la nostra part felicitar-los i posar-nos a la seua disposició per a iniciar les conversacions i negociacions oportunes per a arribar a un pacte de governabilitat, posant sobre la taula les propostes del programa electoral amb l’objectiu de donar estabilitat i responsabilitat en l’acció de govern. Per què el que ens importa és el nostre poble i la gent que viu en ell.
També es va valorar molt positivament l’augment espectacular que va obtindre Compromís al País Valencià, on s’ha fet història aconseguint llevar la majoria absoluta del PP en la Generalitat, juntament amb Podem i el PSPV. A Vinaròs els resultats han anat en concordança a altres poblacions on l’augment de vots autonòmics ha estat superior passant a Vinaròs de 757 en 2011 a 1.879 al 2015. Apostem per a què la pròxima Presidenta de la Generalitat siga Mònica Oltra, és temps de dones, temps de canvi i temps de la gent del poble.