20150305_105317

Núria Ferrer, coordinadora de l’àrea de Benestar Social de Compromís: «Som conscients de la importància d’aquesta àrea, tenint en compte la situació general de crisi i l’estat en què els diferents partits que han governat l’han deixat. Des de COMPROMÍS volem donar-li la màxima prioritat i rellevància, escoltant les persones i informant dia a dia dels programes i ajudes que des de l’ajuntament se’ls ofereix ».

La coordinadora de COMPROMÍS segueix dient, “durant aquests mesos de treball una de les peticions que des de la gent ens ha arribat, és la preocupació de no poder fer front al pagament dels lloguers o les quotes dels préstecs de l’habitatge. Això comporta que la situació sigui insostenible i hagin de sol·licitar ajudes perquè no els desnonin “.

Núria segueix dient, “sent conscients d’aquesta preocupació, des de la nostra àrea proposem la creació d’una borsa de pisos socials amb habitatges obtinguts per la negociació entre l’ajuntament i les entitats bancàries. Buscarem habitatges procedents de desnonaments que porten més de dos anys buits i els dedicarem a lloguers socials, negociant amb les entitats bancàries corresponents “.

La coordinadora de Benestar Social de COMPROMÍS acaba dient, “cal recordar que en altres poblacions properes com Benicarló i La Ràpita ja s’està treballant sobre aquest tema obtenint bons resultats per a les persones que en un moment determinat, la seva situació econòmica és desfavorable”.

Des de COMPROMÍS Vinaròs volem dir a totes aquestes persones, que estem amb ells.