Ja han passat quasi els 4 anys de govern on els nostres representants han estat al peu del canó i de cara a les properes eleccions locals, el col·lectiu de Compromís per Vinaròs vol fer una mirada enrere a tot allò que hem anat fent i aconseguint durant aquesta legislatura.

Gràcies a les vinarossenques i vinarossencs que van donar-nos el vot, vam aconseguir dos regidories en les quals hem estat treballant contínuament per a millorar Vinaròs dins les nostres possibilitats. Per aquest motiu i per tal de mostrar tot allò que hem aconseguit, hem iniciat la campanya “26 fets per al 26 de maig”. De forma setmanal, des de les xarxes socials del col·lectiu publicarem algun dels fets més singulars assolits durant aquesta legislatura.

Vos convidem a que seguiu aquesta proposta i ho compartiu. Perquè si amb dos regidories hem sigut capaços d’aconseguir aquests fets, amb el vostre suport a les properes urnes encara aconseguirem treballar i millorar Vinaròs més!