El passat diumenge dia 12 de maig va tindre lloc l’acte inaugural de la campanya local de Compromís per Vinaròs.

L’acte, presentat pel nostre candidat Jordi Moliner, va comptar amb la presència i participació de Mònica Álvaro (portaveu a les Corts Valencianes de Compromís per Castelló) i d’Enric Nomdedéu (secretari d’ocupació de Compromís). Ambdós van tractar diversos temes com les inversions i millores en els centres educatius generades gràcies al Pla Edificant, la inversió en ocupació destinada a Vinaròs, la posada en marxa de l’ampliació del centre d’atenció a la infància de l’Associació Creixem o el centre de diàlisi per a malalts renals on Mònica Álvaro ha participat activament en les reunions mantingudes a Vinaròs.

L’acte també va comptar amb la presència de les diferents dones i homes que acompanyen la candidatura de Jordi Moliner, destacant la participació en el discurs dels cinc primers candidats ja que van encarregar-se d’explicar als assistents algunes de les propostes del nostre programa electoral. Així mateixa, Jordi Moliner va ser l’encarregat d’explicar gran part de les propostes que vol desenvolupar Compromís per Vinaròs per a la propera legislatura amb el propòsit de millorar la vida de les persones.

A més a més, l’Auditori va comptar amb la presència i suport tant de familiars, joves veïns i veïnes de la població, simpatitzants i altres membres del col·lectiu de Compromís de la comarca.

En cas que no pogueres assistir-hi, a continuació tens els enllaços de diferents mitjans de comunicació audiovisuals que han retransmès pels seus canals l’acte: