El passat divendres 27, la nostra regidora Paula Cerdà i membres del col·lectiu de Compromís per Vinaròs van assistir a la trobada amb els companys de Compromís que treballen a la Diputació de Castelló.

En concret, van rebre a Ignaci García (regidor de Compromís a l’ajuntament de Castelló i diputat provincial a la Diputació de Castelló) acompanyat per Laura Castillo (responsable de comunicació), Joan Antoni Ginés (coordinador del grup Compromís a la Diputació) i Joan Manuel Ferrer “Quiteri” (representant Compromís a la comarca del nord).

Aquesta trobada ens va servir per a conèixer de primera mà algunes de les actuacions que estan realitzant  els nostres companys a la Diputació i també traslladar problemàtiques i necessitats que tenim a Vinaròs per tal que s’inicie el seu estudi i actuació.

A més a més, la cadena local de ràdio Ser Maestrat va fer una entrevista a García aprofitant la visita a la nostra població. Per a escoltar-la, accedeix mitjançant aquest enllaç.