CANDIDAT PER COMPROMÍS VINARÒS A L'ALCALDIA ELECCIONS 2015
CANDIDAT PER COMPROMÍS VINARÒS A L’ALCALDIA ELECCIONS 2015

L’elecció de Domènec Fontanet com a candidat de COMPROMÍS a l’alcaldia de l’Ajuntament de Vinaròs ha tingut lloc la passada setmana en l’assembla local amb el recolzament de tots els assistents a l’assemblea. Així mateix es va ratificar els primers llocs de la candidatura, els quals, seran els que acompanyaran al candidat en la llista per a les properes eleccions del mes de maig coordinant les diferents àrees de treball que s’han creat.

Aquesta és la tercera vegada que Domènec Fontanet es presenta com a candidat aportant la seua experiència i treball fet. Gràcies als 1.146 persones que van donar la seua confiança en les passades eleccions, COMPROMÍS compta amb dos regidors treballant des de l’oposició fent propostes en positiu, fent una política constructiva i aplicant una política de baix cap a dalt, recolzant aquelles propostes que siguen bones per al poble, vinguen d’on vinguen.

Domènec Fontanet ha estat acompanyat per les diferents persones que amb dedicació i ganes estan treballant i elaborant les propostes de les diferents àrees del Programa Electoral. Així, per al número dos de la candidatura seguirà sent Jordi Moliner, com a noves incorporacions tenim per al tercer lloc, Jordi Navarrete, la quarta, Marina Gutierrez, la cinquena, Núria Ferre, el sisè, Manuel Pantaleón, i setè, Josep Compte. Tots ells amb companyia d’altres més, son els que formen els equips de treball amb il·lusió, responsabilitat, dedicació i amb ganes de millorar Vinaròs, dels quals em sento molt orgullós de tindre’l al meu costat, convençuts que podem aportar molt al nostre poble.

Entenen com entenem la política des del nostre partit, xafant a peu de carrer, escoltant a la gent, fent propostes a l’equip que governa, i seguint fent la campanya de Pressupost Participatiu recollint les propostes, suggeriments i projectes que vol la gent, ens ha valgut com a base per als diferents grups de treball per elaborar el programa electoral de les properes eleccions.

Així doncs, Domènec Fontanet, repeteix com a candidat a l’alcaldia afirmant que “COMPROMÍS està present a l’Ajuntament de Vinaròs des de fa 7 anys demostrant que hi ha cabuda per a donar-li un altre aire diferent a la política local de Vinaròs, sense baralles, sense imposar criteris, fent una política en positiu. COMPROMÍS compta amb persones de trellat i amb ganes de treballar i de millorar el seu poble, persones que pretenen servir al vinarossencs, persones honestes i amb una idea clara al seu cap: il·lusionar als vinarossencs per un futur millor”.

Afegeix Domènec que, “hem mantingut una oposició crítica amb el govern del PP, ficant per damunt els interessos del nostre poble abans que els interessos del partit, hem donat suport a aquells projectes que interessen al nostre poble, però també hem votat en contra de l’equip que ens governa, perquè no estem baix les ordres de ningú”.

Per últim, Domènec Fontanet vol remarcar la il·lusió i la confiança amb la que afronta aquesta nova etapa: “tot l’equip de persones tenim ganes de treballar per Vinaròs, de demostrar als vinarossencs que estem preparats, que som un equip de persones honestes i capacitades, que tenim experiència, trellat i il·lusió i, sobretot, som optimistes, perquè Vinaròs té futur i eixe futur passa per posar un somriure a la teua vida, queda’t en COMPROMÍS”.