Vinaròs va rebre ahir els candidats de Compromís a les eleccions generals i autonòmiques que se celebraran el proper diumenge 28. Tot i la coincidència amb altres esdeveniments culturals locals, els protagonistes van tindre el suport de gran quantitat de població que va omplir quasi tot l’aforament disponible.

L’auditori va ser l’escenari escollit per a escoltar totes les reflexions i aportacions de Joan Baldoví, Marta Sorlí, Vicent Marzà i el nostre company Jordi Navarrete. L’acte, presentat pel nostre alcaldable Jordi Moliner, va ser un context de reflexió sobre tot allò que han aconseguit traslladar tant al Congrés com al Senat els nostres candidats i què han suposat aquests per als vinarossencs i ciutadans del Baix Maestrat; l’ampliació del servei de trens, l’obertura de l’oficina del DNI, la comissió d’investigació sobre la plataforma del Càstor, etc.

Sanitat, benestar social, educació, treball… van ser alguns dels altres temes que van tractar juntament amb la importància d’anar a votar el proper diumenge. A més a més, van donar explicar-nos algunes de les propostes per a la propera legislatura.

L’estima i atenció prestada per tots els assistents va ser una mostra de l’interès que té la ciutadania en continuar el projecte iniciat per Compromís al 2015. Tan de bo el proper dia 28 puguen traslladar més problemàtiques dels nostres pobles i conseguir resoldre’ls.

Tots ells són #imparables.