El proper diumenge 12 de maig, a les 19 hores, serà l’acte d’inici de campanya del col·lectiu de Compromís per Vinaròs. En ell, comptarem amb la presència de representants provincials com són Mònica Álvaro (representant a les Corts Valencianes) i Enric Nomdedeu.

Aquest acte, presentat pel nostre candidat Jordi Moliner, serà l’inici del nostre col·lectiu en la campanya d’eleccions locals i, en ell, es presentaran totes i tots els integrants que configuren la nostra llista. Una proposta renovadora i de cares noves que aporta experiència i formació en amplis camps de treball per a millorar i potenciar Vinaròs. Totes i tots compromesos pel bé de Vinaròs.

L’acte també comptarà amb la presència d’intèrprets en llengua de signes que signaran tot allò que es diga, de forma que s’ha tingut en compte la presència de persones amb discapacitat auditiva. Així hem aconseguit organitzar un acte inclusiu on no excloem cap col·lectiu.

Tenim un compromís per Vinaròs i amb aquest conjunt de dones i homes volem renovar-lo i continuar treballar pel que més necessita la nostra població i ciutadania. Perquè millorem la vida de les persones.