El passat 3 de maig, Vinaròs va ser partícep de la celebració del Dia dels drets de les persones amb discapacitat gràcies a la programació de la I Jornada Tècnica i Política sobre discapacitat organitzada per AFANIAD Vinaròs.

Aquesta associació, que agrupa a famílies amb menors amb diversitat funcional, va organitzar una sèrie d’activitats amb la presència de diferents professionals i responsables d’entitats diverses com l’ONCE. Totes elles van tractar l’estat en què es troba la diversitat funcional al nostre territori des de diferents punts de vista.

Per a finalitzar la jornada, AFANIAD va convidar-nos a participar en la taula redona posterior sobre la discapacitat des del punt de vista polític, tenint en compte l’apropament de les eleccions municipals. Per aquest motiu, la nostra companya Mirella Extrem va participar-hi exposant el nostre anàlisi sobre l’estat de la discapacitat a nivell local i quines necessitats hem detectat. Així mateixa, va exposar les propostes que oferim des del nostre col·lectiu dins del programa electoral per a les eleccions municipals.

Visualitza la seua participació en el següent vídeo i escolta les propostes plantejades breument al programa electoral respecte l’atenció d’aquest col·lectiu ciutadà. D’aquesta forma donem resposta a les necessitats d’aquests ciutadans i promovem una inclusió real i efectiva per a tota la ciutadania. Perquè el nostre objectiu és millorar la vida de les persones.