Aquest matí hem convocat els mitjans de comunicació locals per tal de realitzar una roda de premsa a posteriori dels diferents successos ocorreguts la setmana passada i de les diferents assemblees realitzades al col·lectiu local.

Juan Carlos García i Paula Cerdà han sigut els companys que han oferit la roda de premsa on han exposat la forma en què hem viscut els fets explicats per l’alcalde Enric Pla i la dimissió de Jordi Moliner.

També ha sigut l’ocasió per a explicar quines decisions s’han pres respecte al futur del nostre col·lectiu ja que Paula Cerdà ha decidit agafar l’acta de regidora aconseguida en les darreres eleccions del passat diumenge 26 de maig. Per tant, Paula passa a ser la principal representant del col·lectiu i la primera dona regidora que tenim.

Si voleu saber quins altres temes s’han tractat, a continuació teniu l’accés al vídeo complet de la roda de premsa i les respostes oferides durant el torn de preguntes.

Amb Paula Cerdà al capdavant, volem demostrar que tenim energia i ganes de continuar treballant per la ciutadania vinarossenca i per aconseguir el millor per Vinaròs.