El dissabte 15 de juny el col·lectiu de Compromís per Vinaròs ha obert un nou capítol en la seua història ja que ha aconseguit tindre la seua primera dona regidora. Paula Cerdà ha promès el càrrec a conseqüència d’agafar l’acta de regidora de Compromís per Vinaròs després del cessament de Jordi Moliner.

Així doncs, Paula s’ha convertit en la primera dona representant del nostre col·lectiu dins el consistori vinarossenc. En l’acte d’investidura, Paula ha votat seguint la decisió pressa per tot el col·lectiu en assemblea: votar a favor de Guillem Alsina (candidat del PSPV-PSOE de Vinaròs) pel fet de ser la llista més votada i amb el propòsit de facilitar tindre un alcalde progressista en aquesta nova legislatura.

El proper dilluns, dia que celebrarem una altra assemblea, serà el moment de concretar definitivament si Paula ha de formar part o no del proper govern que tindrà Vinaròs. Aquest, segons la informació obtinguda a l’assistència de diferents reunions i negociacions, estarà configurat pel PSOE i TSV, amb un total de 10 regidors. Cal recordar que Alsina ha sigut investit alcalde amb un total d’11 vots, sent el nostre el vot decisiu.

Durant aquest primer acte ha estat acompanyada per familiars i alguns companyes i companys del col·lectiu, qui recolzarem i ajudarem a Paula Cerdà durant els propers 4 anys. Des de Compromís per Vinaròs treballarem conjuntament amb Paula Cerdà per tal d’aconseguir el millor que mereix la ciutadania vinarossenca i la nostra població.