Des d’aquestes línies, els integrants del col·lectiu de Compromís per Vinaròs desitgem a tota la ciutadania vinarossenca i simpatitzants els nostres millors desitjos durant els propers dies de festa a la localitat.

L’arribada de l’estiu a Vinaròs també té el significat d’iniciar-se amb les festivitats de Sant Joan i Sant Pere i, tanmateix, la realització de gran quantitat d’activitats festives, esportives i culturals gràcies a la mà de les diferents entitats i agrupacions locals que enriqueixen tant la programació festiva.

Per aquest motiu, us animem a que visqueu les festes de Vinaròs de forma participativa, acodint als diferents actes i cercaviles per tal de gaudir totes i tots d’aquest dies. I, en cas de llegir-nos veïns dels voltants, us convidem a que vingueu també.

Tanmateix, ens alegrem que per primera volta en molt de temps, els actes taurins que es celebren durant aquest dies hagen sigut cancel·lats per motius de l’empresa que ho gestiona. Vinaròs serà (per un any) una ciutat en festes sense tacar-se de sang animal. I, amb el propòsit d’afavorir un ús ecològic del programa de festes, hem volgut compartir el llibret de festes des de les nostres plataformes en format digital. Podeu obtindre’l clicant aquí.

Vinaròs és una ciutat que viu les seues festes fent que hi participe la major quantitat de la seua ciutadania. Per això, la nostra regidora Paula Cerdà i més membres del col·lectiu segur que hi assistiran. Bones festes a tothom! 😉