Aquest matí els companys Jordi Navarrete, portaveu local de Compromís per Vinaròs, i Paula Cerdà, la nostra regidora, han realitzat una roda de premsa a partir de la qual exposar públicament les decisions que s’han pres des de l’Assemblea Local sobre la investidura del passat dissabte i sobre la formació del nou equip de govern.

Cerdà ha recordat que des de Compromís per Vinaròs hem donat suport a favor de Guillem Alsina (PSOE) per tal de tindre un alcalde progressista però això no significa que acceptarem entrar en l’equip de govern. La regidoria ofertada feta des de TSV-PSOE en les diferents negociacions no responia a la nostra voluntat de treball per millorar Vinaròs per la mancança de contingut d’aquesta. Per tant, l’assemblea va decidir per votació quedar-se a l’oposició.

A més a més, Navarrete recorda que, tot i que estiguem fora de l’equip de govern, Compromís per Vinaròs és l’única opció des de l’oposició que garantirà que l’equip municipal complisca una política progressista des de totes les àrees. Perquè sense el nostre suport no aconseguiran els vots mínims necessaris per a tirar endavant propostes progressistes.

Si vols vore la roda de premsa, a continuació tens els enllaços des de diferents mitjans de comunicació locals.

Vinaròs; roda de premsa de Compromís 20-06-2019