El company Jordi Navarrete Pla, qui va anar com a nº3 en les passades eleccions locals a Vinaròs i com a candidat nº1 a les llistes del Senat per la circumscripció de Castelló, repeteix com a candidat al Senat per a les properes eleccions del 10N.

Des de Compromís, s’ha apostat un altre cop per Navarrete per haver estat la veu de la província de Castelló durant els últims 4 anys al Senat i, les companyes i companys de l’agrupació local de Vinaròs, li donem tot el nostre recolzament per a que puga obtindre el suport ciutadà necessari per a continuar lluitant per les nostres necessitas i problemàtiques al Senat.

Navarrete va ser entrevistat per Ramón Blanch al programa “L’entrevista” de Canal 56. Durant aquesta, Navarrete ha recordat part de la feina que ha estat realitzant a Madrid per aconseguir les realitats que altres partits prometien però que mai havien arribat a executar-se; fer realitat l’oficina del DNI a Vinaròs, defendre els interessos dels agricultors i empreses que viuen de la taronja, ser la veu que va aconseguir l’ampliació del servei de rodalies entre Castelló i Vinaròs, etc. Tanmateix, Navarrete és conscient de tota la resta de problemàtiques que han de continuar defenent-se al Senat, com és el cas del Projecte Castor o del tractats internacionals que dificulten la continuïtat dels negocis de la taronja o l’oli al camp valencià, entre altres.

Des d’aquestes línies et desitgem molta empenta per aconseguir tornar a ser la veu dels castellonencs al Senat. Perquè eres un exemple de persona que sap fer una #PolíticaÚtil per a la ciutadania. Endavant!

L’ENTREVISTA. Jordi Navarrete, cap de llista de Més Compromís al Senat per Castelló 22-10-2019