El col·lectiu considera que ha hagut una manca d’informació i de suport oferit tant per l’equip de govern com per la regidora d’Agricultura per a informar de la manifestació organitzada a la capital de la Comunitat Valenciana.

La manifestació ha estat organitzada per tots els sindicats agraris de la comunitat per al 14 de febrer a les 10 hores arran les condicions que porten tants anys suportant els treballadors del camp pel que fa a preus, competència, condicions laborals, manca de suport econòmic, etc.

Compromís lamenta que els llauradors vinarossencs hagen quedat relegats a un segon plànol ja que no s’ha informat als membres del Consell Agrari i tampoc a la ciutadania en general. Cal recordar que Vinaròs està vivint un problema notori amb el camp des de fa anys amb la pèrdua de conreu i continuïtat de treball de l’extens terreny agrícola que té.

Des del col·lectiu de Compromís per Vinaròs recorden que va ser Vinaròs qui va impulsar la creació de la Plataforma per a la dignitat del llaurador al Baix Maestrat, la qual va arribar a agrupar la majoria de poblacions de la comarca, i que la regidora actual no tinga interès per aquesta. L’última aparició en públic de la plataforma va ser a l’anterior manifestació per la dignitat de l’agricultor el passat abril del 2019.