L’anunci públic s’ha realitzat aquest matí amb una roda de premsa on l’alcalde ha desvetllat les regidories que portarà Paula Cerdà juntament amb el nou cartapaci i canvis de regidories de l’ajuntament de Vinaròs. La nostra regidora també serà la 3ª tinent d’alcaldia.

Després d’aquesta, s’ha oferit una altra roda de premsa (accés fent click aquí) a la seu de Compromís per Vinaròs on la regidora Cerdà i el portaveu local Jordi Navarrete han explicat breument les línies d’actuació que iniciaran des de l’equip de govern, seguint els punts que defenien en el seu programa electoral.

Pel que fa a la regidoria de comerç, Cerdà ha explicat que, entre les primeres actuacions, es reunirà tant amb els comerciants associats com la resta que no forme part de cap de les associacions de comerciants i que està a punt de publicar-se els destinataris de les ajudes del Pla Resistir i del Vinaròs Reactiva. També que es vol fomentar la inclusió de comerços en la venda en línia i crear conseqüentment una plataforma d’entrega a domicili de les compres que es realitzen en la resta de comerços de la localitat seguint el model del Mercat.

En quant a l’àrea de Festes, Cerdà ha explicat les dificultats que hi ha per a tornar a celebrar les festes de Vinaròs seguint el model anterior a la pandèmia i que properament iniciarà la ronda de contactes amb les entitats i associacions per tal de començar a programar-les segons les possibilitats legislatives. A més, ha desvetllat la intenció d’incorporar actes en valencià i la creació de franges horàries a la fira amb baixa estimulació per a adequar estes propostes als infants amb dificultats d’integració sensorial.

Per últim, Cerdà ha explicat que presidirà la Taula de Benestar Animal que s’ha creat a l’ajuntament baix la petició per moció del grup Compromís amb el propòsit de donar recolzament a l’adopció, no a l’abandonament i la gestió de colònies de la població juntament amb les associacions locals.

Fotografia de Maestrat.Tv

Per la seua part, Navarrete ha volgut dedicar unes paraules de suport al col·lectiu de Compromís per Benicarló per la pèrdua del company Ximo Bueno, qui va ser regidor la legislatura anterior a Benicarló.