Amb autobús es va traslladar una petita representació del col·lectiu local per a donar suport als diferents candidats de la coalició.

El passat diumenge 22 de maig, València va rebre l’arribada de centenars de persones procedents de gran varietat de procedències del territori valencià. I l’ocasió no era per a menys, ja que es realitzava l’acte central de campanya de la coalició valencianista al Parc Central.

L’acte, amenitzat amb un grup de música en directe, va comptar amb la presència de Paula Cerdà, candidata del col·lectiu de Vinaròs, i de diferents membres del col·lectiu local. Aquests van traslladar-se per a recolzar als nombrosos candidats que hi participaven, com Vicent Marzà (candidat a les Corts per Castelló) o Joan Baldoví (candidat a la presidència de la Generalitat Valenciana).

La vivència d’aquesta trobada coincidint amb tanta ciutadania diversa que vol millorar la vida de les persones va servir d’al·licient per a encarar la recta final i continuar treballant per tot el que importa.