Hem deixat a banda una campanya electoral a nivell valencià i ara ens hem centrat en la campanya per a les eleccions estatals del #23J. En aquesta ocassió, Compromís va de la mà de Sumar, un nou partit que aspira convertir la vicepresidenta Yolanda Díaz (i ministra de treball) en pressidenta del govern estatal. Però, a nivell autonòmic tindrem els candidats més idones per a aquesta confluència de partits d’esquerra, representant-nos com a candidat al Congrés el jove metge Carlos Navarro i al Senat, respectivament, la jove mestra Elsa Villalta.

A Vinaròs, membres del col·lectiu local junt amb representats d’Esquerra Unida ens hem encarregat de l’enganxada de cartelleria pel poble. A més a més, ens han visitat els candidats en l’acte de campanya que hem realitzat fa uns dies a la Pèrgola del Passeig Marítim.

També hem començat a fer paradetes informatives on expliquem i compartim les línies bàsiques del programa electoral comú per a tot l’estat. Esperem la teua visita! 😉